Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 13:02 - Комплекси
Автор: leonor Категория: Други   
Прочетен: 3354 Коментари: 7 Гласове:
0




Всяка прилика с лица от блога е случайна. Всяка прилика с лица от реалния живот е преднамерена. Посветено на всички, които не се интересуват от нищо друго, освен от себе си. Които смятат, че имат власт над всичко и всички, но нямат власт над комплексите си и доказват, че „селянин” не е географско понятие, а манталитет.

Лежерен, съботен ден. Разхождам се по улицата, гледам си, опитвам се да се отърся от седмичния стрес, от умората, от компексите, които всеки неуспешно се опитва да ми вмени. Но вървя си, гледам си и какво гледам ... комплекс от ляво, комплекс от дясно, още един от ляво, после още един от дясно, като в индийска нишка. И по едно време гледам и един пред мен .. и не стига, че пред мен, ами решава и да ме заговори, дори няма да ми го спести, както останалите, вече минали без да ме забележат:

    - Ко стаа, майна, как и положьеньето? Гльей, майна, кво си купих вчьера! Ултра обувчьици, дивидисьет евро майна, ама ьеспри, на промоция били .. да ги ибаам у промоцията, мноо пари, майна, ама нали са пьепил от рози, пък туй модния писък на годината и ей ма на ...

Гледам я и се чудя ... промоция, промоция, но маймуна да си беше сложила на главата, по-красиво щеше да изглежда. Пък мода, мода, но поне тази пепел от рози с нещо друго, а не със зелена блуза, по-ярка от светофар, да я беше съчетала. И като заговорих за светофари ... кво стана у ваше село? Опа, пардон, град исках да кажа, нали го преименуваха преди време... Чух, че светофар щяли да слагат – честит ви първи светофар, майниното ми! Ама те успяха ли въобще да го направят или усвоиха парите в кръчмата на центъра? Както и да е, и със светофар, и без светофар, тези цели 8 души, които имат книжка знаят как да минат през нерегулирано, та ако ще и единственото в радиус 10 километра да е. Всъщност като се замисля ... каква майна, какви глупости, та ти от кога пловдивчанка стана? Те пловдивчани не са лоши хора, само ще ги развалиш, язък! Но деликатността ми надделя, засрамих се леко от далеч неделикатните си мисли, само се усмихнах, подминах ефирния зелено-розов комплекс, пожелавайки му приятен и безоблачен ден и продължих, все още необременена, да си вървя по пътя. Тук-там още комплекси минаваха покрай мен, но всички окрилени от безумната си идея, че са граждани на света, дори не си правеха труда да забелязват нещо друго, освен собствената си сянка ... или поне по-лицеприятната част на собствената си сянка.

Няма и 5 минути по-късно виждам поредния комплекс, минаващ от дясната ми страна. Ама голям комплекс, огромен, към 1.90 метра, на приблизително толкова килограма. Видя ме, оголи разредената си ограда (тоест изобрази нещо подобно на усмивка), зави към мен и се изправи като стена пред носа ми:

- Ееей, чекай да ти кажем колко съм бесен!!! От университета идем, с он смотания професор, дет и декан се пише, говорИх досега – не искАл да ме пусне на изпито, само глупости съм бил писАл. Абе оти ми го не хване да ми го развее,а? Я съм си скинАл задника тука от четене, некви 3 точки не ми стигнАли, он ми се праи на гъз. Па онаа простата пача баварска я пуснА, потенциал била имала, а я все датива съм бил бъркАл. У леглото само има потенциал таа, ама нали е жена и така става обикновено. Дискриминация е тва, копеле, пълна дискриминация! То и ти затва си зе изпито май, ама карай. Но ти да се не засегнеш са, я нали съм си от шопско, и кога ме не питат, я пак си отговарам. Дреме ми на чепо на мене, я отивам са да си купим един пешеходец, че имам среща с бригадата довечера и ми е през дедовия, че се омажем кат животно, до утре нема’а спрем!

Междувременно вече дори бях спряла да гледам огромните очи и избитите зъби пред мен. Но си мисля на акъла ... сега, пич, ако това цялото нещо успееш да ми го кажеш на немски, с под 20 граматически грешки, може и да склоня да повярвам в някакви наченки на умствен потенциал. Но понеже съм и аз жена, и аз с женски потенциал и цяла петица по математика в дипломата за средно ... ако се справиш с горното словоизлияние, ще бъда дори така прилежна да изчисля колко точно мозъчни клетки ще ти умрат след пешеходеца довечера и ако все пак след всичко това останеш и на една плюс – признавам те, минаваш в следващия семестър! И за тази мисъл си спестих гласните струни, отново пожелах приятен ден, чинно заобиколих стената пред мен и продължих да си свиркам нататък, стараейки се да не забелязвам вървящите от всякъде комплекси. Но, уви, част от тях продължаваха да забелязват мен, за моя изненада дори и някои от най-невероятните от тях се спираха:

- Хай, мацка! (следват две „приятелски” приближавания на бузите,претендиращи да бъдат целувки) Божееее, от кога не те бях виждала, аууу, много се радвам, че те срещам! Как си ти, какво правиш?

Тук аз скромно се изчерпах само с „добре съм, всичко е нормално” и комплексът, очевидно удоволетворен от толкова скромен отговор, продължи нататък:

-  Аз зная, че ти бях обещала да ти се обадя да пием кафе, ама напоследък все няма време,практика правя, и още изпити имам да вземам, абе то не е една беля да ти кажа!

Усмихнах се, няма проблеми казвам. Аз също ти се извинявам, че последните десет пъти като се видяхме бях само на метър и половина от теб, а не на 30 санта ... може би тогава щеше и да ме забележиш, а не тенденциозно да гледаш в другата посока. Чудя се само, как цели 5 години в гимназията всяко междучасие ме забелязваше и ме прекъсваше по средата на лафчето и цигарата ми, за да ме питаш случайно написала ли съм си някое домашно да ти дам да го препишеш преди последния час. Пък за практиката, да, и аз чух за това, малък град, новините пътуват бързо. Чух и че в Бенц била тази практика и от тогава който кара Беемве или нещо по-надолу от това не ти е в категорията, за да трябва да го забелязваш. Усмихнах се още веднъж, обясних и колко много бързам за „някъде” и си продължих по пътя. Тъкмо да се отърся от поредния комплекс и да се усмихна на слънцето (този път истински) и гледам на мен ми се хилят ... пак:

- Здравьей! И ти ли на разходка? Много хубаво врьемето днес, нали? Истинска пролет, направо е нивероятно, а? Ходих миналата събота на дискотека, страааааашьен пич заковах, направо идея си ня’аш, сега го чакам да ми са обади, обьеща ми утре на пикник да ма води, голяма романтика, голямо чудо, въххх ... Чух, че и ти си забила някъв сладур, как е, готин ли е наистина? Да направим един дабъл дейт някой ден, а, ко ша каиш? И всъщност ... аз съм тръгнала чирвилце да си търся, ако нямаш работа искаш ли да са помотайш с мен?

Еххх, мисля си, това е истината за живота, от хубав град дошла, голямо море, романтична нагласа, плаж, купони и мъже. А я ми кажи, ей така, междудругото, ти що изчезна от мойта специалност? И я ми кажи кога съм изявявала желание да слушам за новото ти гадже? А кога съм ти казвала, че искам да ме питаш дали аз си имам приятел, а? И я ми кажи, кой ти каза, че аз си нямам интернет, прозорци и термометър вкъщи, за да зная какво е времето вън? И що си мислиш, че трябва задължително да споделя твоето мнение за времето? А какво те кара да смяташ, че ми се ходи по магазините точно за червила? И може ли да питам защо се смееш, когато няма нищо смешно покрай теб? И защо като нямаш какво да кажеш просто не си затвориш хубавата устичка? И би ли престанала да пърхаш с миглички, че ми стана студено от вятъра? И в този ред на мисли ... като те гледам с тази голяма уста и изписани мигли, романтиката с приятеля ти ми е ясна! Та така това, което трябваше да бъде диалог, се оказа монолог само с кимания от моя страна, защото мислите пак си останаха за мен. Продължих си по пътя ... все още ... много дълга се оказа тази главна улица да му се не знае. Е, все пак за нея знаех, че все някога ще свърши, но за комплексите знае ли се ... и, както си го мисля това, следващия се появява сякаш от нищото. Този поне не ме заговори, само кимна, усмихна се, аз му отвърнах и си продължихме. Вече почти бях на края на улицата, свършиха магазините и всички туристически зарибявки, започнаха да се нижат хубави еднофамилни къщички и кооперации, обаче късмет – ходещите комплекси не свършват до там. Гледам от един вход излиза поредния, почти се сблъсква с мен и ми вика „здрасти”. Отговорих му. Обаче, естествено, не се спря до там.

- Аз живея тук от няколко дни насам, точно се нанесох, страхотно място и всичко ми е близо – университетът, центърът, всичко. Аз не мога така да живея толкова далеч, то е някякъв абсолютен кошмар, не е работа за мен!

Гледам я и си мисля ... тази особа ми беше съсед, очевидно бивш съсед всъщност (има Господ на тази земя!). Странно нещо е човешката психика ... цял живот живяла в Люлин, последния блок, с изглед към Филиповци и ето го сега ... не можела. 2 трамвая, 1 автобус и влак към центъра, 13 минути ( +/- 1 минута) път, и не стига всичко, ами ти е все тая дали ти трябва да стигнеш до центъра или до съседния град – все е толкова път точно от там ... но то трябва да се афишира, вече сме на пъпа на града, кеф, братче, кой каквото има, това ще афишира, явно е някаква непозната за мен житейска философия. Разделихме се и с нея след (поне според моята заинтересованост) безконечни обяснения колко е хубава новата квартира ... е, нямала мебели засега, ама те комшиите току що били решили да изхвърлят холната си гарнитура, а тя била супер, не много стара и не лошо изглеждаща ... Усмихнах се - страшен рахат е да живееш в центъра, дори и без мебели. Ама трябваше да кажеш малко по-рано – преди 1 месец изхвърлих един хладилник – малко не работеше, но добре изглеждаше, пък най-малкото щеше да можеш да кажеш, че имаш такъв. Но нейсе, такъв ти бил късметът, вече го няма. Нищо де, центърът е важен, аз пък ще имам време да си ям сладоледа по „дъъългия” път за там. Разделихме се, вече дори нямах желание да се разхождам нататък, дори имах чувството, че ако вляза в първия магазин по пътя си, за да си взема кутийка с кола, като я отворя, от там ще излезе някой комплекс и ще ме заговори. Пък и времето вече не ми се струваше толкова хубаво, нещо много сиво взе да ми изглежда и май ми беше време да се прибирам в малката си, свободна от комплекси, зона. Седнах да си чакам автобуса и първата дъждовна капка ме удари по челото. Е, чудесно, значи времето наистина вече се е разваляло, не е било от това, че комплексите са ми развалили настроението. Значи все още не можеха да ми въздействат – а този факт сам по себе си е хубава новина! Тъкмо да се прибера и приятелките ми решиха, че днес е нашият ден да се съберем в пълен комплект - сигурно друг път не съм им се радвала толкова, колкото в момента, в който едната от тях се обади. Седнахме да пием коктейл в едно приятно заведение на 10 минути от „големия” център ... идилия, няма комплекси, няма лошо настроение и фалшиви усмивки. Явно те витаеха само по най-централните места. Или само при хубаво време. Или когато трябваше да намерят някой, на когото да се оплачат. Или да се похвалят по най-безумния начин. Или просто да натоварят някого с достатъчно количество ненужна информация. Или просто да се покажат какви точно са, без дори те самите да осъзнават какви са. В другите случаи просто си витаеха, както още много други и се правеха, че не виждат никого, което никак не беше лоша идея всъщност. Щом се мислят за най-големите граждани на света чудесно, поне да не се опитват да натоварят когото и да било с поведението си на такива, това би било от голяма помощ за всички дишащи същества.

Е, времето в крайна сметка се оправи, но комплексите пак не се появиха да „разнообразят” коктейла ни. Значи явно разковничето е предимно в централността, а всички останали неща са според зависи. Жалко само, че живеем почти на село ... Само че, още по-жалко е как, независимо кой от кой град или кое село е дошъл, всички дишаме един и същ въздух и всички сме дошли от една държава,а никой не си прави поне малко труда, ако не може да контактува нормално, поне да се старае да не лази по нервите на околните.

Германия. Лято, 2006




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ето още доказателства
19.06.2009 13:04
Коментари1. kosara2008 - днес ти е турбоч на мушка , а
09:52 що не се занимаваш с творчеството си във вече успокоените от злоба и чернилка , никове - колко са има ли ги вече 100 или се нарои като хлебарка;)

момиченце, там се покрий, можеш го и си добър творец, като изключим "малкото" ти забежки по чужбински;) автори и песни:)))))2. анонимен - Тая я гепи истерията, време беше! Косаро, дърта чанто!:-)))
09:53 1. kosara2008 - днес ти е турбоч на мушка , а
09:52 що не се занимаваш с творчеството си във вече успокоените от злоба и чернилка , никове - колко са има ли ги вече 100 или се нарои като хлебарка;)

момиченце, там се покрий, можеш го и си добър творец, като изключим "малкото" ти забежки по чужбински;) автори и песни:)))))3. анонимен - Момиченцето - ново равенство със стара аритметика
10:14 kosara2008=злоба и чернилка
kosara2008 - вечната баба яга, лицемерното същественце с птича човчица, жалко че са и стари номерцата, както и тя е старичка :-)))
БСП! БСП! Вече не може и стих да напише без да преброди антологиите и да изчовърка всички многоточия, миличката сдухла :-)))

цунки гунки сТара муш :-)))4. 4yk - Косе, я си обирай никовете и се пръждосвай! :D
10:17 10:04 - radames
10:01 - djgator
09:59 - djgator
09:48 - kosara2008
09:26 - kosara2008
09:26 - djgator
09:25 - djgator5. zlika - 4yk,
10:20 изкарай ме наяве. Нека целия свят види как сабале гласувах за теб :-D

Тъпо копеле ми се видиш... :-D

\m/
//6. анонимен - zlika e laino :-D \m/ //
10:22 zlika e laino :-D

\m/
//7. zlika - Това, че zlika е лайно
10:39 го знае целия свят ;-)

4yk, тъпо копеле ми се виждаш...

\m/
//8. анонимен - :-D
10:54 ...тайно умирам от жажда по изчезналите сребърни дракони и техните големи патки ;-)
9. анонимен - Еха, баси яките коментари!
10:58 Еха, баси яките коментари!10. djgator - чукове
11:26 Написах нещо и за чукундурите!
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/06/19/100-profila-zaradi-koito-poseshtavam-blog-bg-final.35095811. rustam - 4yk
11:40 Вярно ли е че си хермафродит?12. анонимен - ЧУК
11:43 Ще ти го наЧУКам....
Дърта вещица - вампир.
На косара можеш само да й сермираш - нещастнице13. djgator - zlika
11:43 Я копеле, я дърта или недоебана шунда... кой го знае? Сбъркано същество е това! Кажи му 4yk и не го обиждай повече :))14. djgator - rustam
11:45 Ще е първият по рода си в блог.бг, досега имаме гейове, тъпанари, изкукали леки, нооо хермафродита е друго нещо - НОВИНА :)))15. анонимен - Ку ку.....
11:46 Кукувицата Чук пак излизе от кенефа.
Хайде прибирай се умрело....16. zlika - Я да каже още нещо за сребърните дракони
11:47 па да види как идвам с тубата с вазелин :-D

\m/
//17. анонимен - 4yk
11:47 най-гнусното животно в нета е 4yk! духай18. rustam - djgator
11:48 Дааааа....
Това е новина на Корица. Първият хермафродит в най коментирани.
При това възкраснал.Да му помогнем със съвети, шеги и закачки!19. анонимен - Чукиииииии
11:50 Къде се скри? Хайде , ела че имам нещо да ти подам....Без вазелин.
Злика, ти много я глезиш....пък20. анонимен - ей
11:51 не обиждай косара бе гнидо мръсна!!!! турбото да те нашиба дано!21. djgator - rustam
11:54 Обявявам награда- който ми даде достоверна информация на лични, кой е 4УК! Може снимки или линкове към другите му профили! Ще има разкатаване!22. анонимен - Ташак си ти
11:54 Лайнян миндил....не пипай косара, ами се изтрий !23. rustam - djgator
11:57 Страхотна идея.....Ще се заформи много интересна ФАБУЛА според мене.
Чук, какво ще кажеш за офертата на Злика?
Сподели нещо .....херми....24. анонимен - Ку ку
12:00 Къде се дяна кукуто Чук?
Хайде излез мило....много ми харесва перуката ти25. rustam - Остави
12:03 Ташаците на Марин на мира.
Не ти ли омръзна да си играеш с тях.
Ти ли си защитничката на жените?
Разкарай се.26. djgator - rustam
12:09 "Това" - така ще ГО наричам изчадието 4yk, обича да си играе с хорските ташаци- когат МУ го вкарват отзад, навежда се и ги чеше :)) Според мен не иска вазелин- харесва му по-хард !!
Изчезни гнусотиьо 4укундурска!27. анонимен - Чук
12:11 ти си фешън.Мноо ма кефиш.
Верно ли го поемаш вазелин28. анонимен - аве
12:13 теб не бих та чукал и с чувал на главата - изрод!
Скрий се в миша дупка мърло29. rustam - djgator
12:15 Личи си - затуй погледа на ТОВА е толкоз изцъклен.
Абе като го гледам миндила - ни с вазелин ни без вазелин го ща....Е - злика ако му е кеф да го оправя..
30. maainis - Да вярно е,
12:18 че е пълно с плужеци в блог-пространството, всички захласнати по чук са неизявени педеруги.31. rustam - Бреееееееее
12:18 БТП ни изпреварил на Корицата.....
И там за Марин се пише. И за ташаците му.
Абе много мераклии /мераклийки за тезе ташаци.32. maainis - Тая кошара
12:19 е някаква смотана куха бабичка дето е озлобена от липса на секс33. rustam - djgator
12:22 30 е отговор на твоята загадка.
Чуки обича да се коментира сама....с клонинтиге си.
Голяма ФАБУЛА се заформя.34. maainis - Рустамич,
12:22 ти къде се буташ между мъжете, с тоя крушав задник.
джгатор любовник ли ти е, селски.35. zlika - Глупав, 4yk
12:23 1. Не трябваше да акаш по нечий адрес...
2. ФАБУЛА-та е тръгнала от царевичака и идва, чекайте я
3. 4yk, тъпо копеле ми се виждаш... :-D

\m/
//36. rustam - ОООООО
12:26 Чуки, така по - интересно ли е - с другия миндилски профил.
Крушав ми е " боздугана" дето ще те подпра...
Само че не с вазелин както колегата злика.
Май ти натрихме насрания задник с люто чушле.37. maainis - Ами да,
12:26 асна е картинката. Групичката на косара е тук. Или тя е сам самичка с клонинга джгатка и рустамка.

жалее бабата по изчезналите "сребърни дракони" т.е. патки - оня горе е напипал истината.38. djgator - maainis
12:27 Ей клонирано чучело- заври си 15 килограмов чук отзад - гнидоо!39. rustam - maainis
12:30 Ти си ЧУК
Харесва ли ти сама да си правиш шпакли - гнидо?40. maainis - Русти,
12:30 я се виж гол пред огледалото какъв мазен гъз си налял, а раменца на пъдпъдък.
явен педал си и ще те гонят от Атака41. djgator - maainis
12:32 Жалко, че излизам за малко по работа! Като си дойда ще ти обърна специално внимание- мижитурко гнусна! 4ук и клонинги! Ще ми пратят инфото за теб- не се бой..42. maainis - Даааааа!
12:33 освен това си и много глупав, коя жена те е харесала бе, цървул? Рустам бил, жив манаф си, шушляк.43. maainis - Братя педерасти
12:37 отивам да обядвам.44. zlika - Къв е тоя maainis?
12:38 Откъде се взе и защо не ме обижда да го опецам у гъзеца аз него!? :-D

\m/
//45. zlika - Ей 4yk,
12:41 гнидоооо (rolf)

\m/
//46. анонимен - На косара
12:54 да и го начука некой дракон
по възможност сляп, че като я види ще побегне :)))))47. анонимен - Eй говно джигатор
12:56 Ще ми пратят инфото за теб- бой се!
Ще те смачкам като въшка и шти пикая в лицето, мръсен чикиджия! :)))))48. zlika - 4yk сама си го начука!
12:56 4yk, как да те наричам?
- свински цървул
- овча опашка
- тиквоч
- простакесата от царевичака :-D

\m/
//49. анонимен - rustam e kosara putka stara
12:57 rustam e kosara putka stara
цитирай
2. leonor - Уважаеми анонимен,
19.06.2009 13:10
заради едната "демокрация" ще оставя коментара Ви да седи ... поне засега.
Но държа да отбележа, че блогът ми не е мястото за сплетните, които господстват тук, нито имам каквото и да било намерение да бъде намесван в тях.
Може би ако бяхте прочели нещо от написаното (особено края), това щеше да Ви е по-ясно!
цитирай
3. leonor - ketbaloo,
19.06.2009 13:11
А може би трябваше и да го дочетеш ...
П.С. Значи сме съседи.
цитирай
4. benra - комплексите
19.06.2009 14:16
са навсякъде, за тях граници няма. Важно е да е пепел от рози :-)))
А тия пък със сплетните направо ме побъркват от чудене-от къде го вадят този хъс за лошотия...
цитирай
5. ploudinperper - Аз съм стар комплексар, почитам ...
20.06.2009 23:43
Аз съм стар комплексар,
почитам Вазов - лошо ли е?
цитирай
6. leonor - ploudinperper,
21.06.2009 01:58
Имате право да бъдете каквото си поискате.
Но нямате право да вървите из всяка тема, да натяквате на някого своето собствено мнение и да критикувате неговото.
А и ако действително сте прочели този постинг, трябва да ви е станало ясно, че съвсем скоро ще започна да ви игнорирам и иронизирам както всички останали комплекси.
Но всъщност като се замисля, може би такова поведение отива на възрастта Ви ...
цитирай
7. ploudinperper - Чедо, прости ми немощта на годините,
21.06.2009 10:59
но се кръстосаха двете теми.
Ака не ти харесва - трий.
Това също е комплекс.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonor
Категория: Други
Прочетен: 1233972
Постинги: 22
Коментари: 289
Гласове: 386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930